που απασχολούν τον Άνθρωπο σήμερα...

* * * * * * * * *

* * * * * * * * *
"Le temps est accompli, et le royaume de Dieu s'est approché: repentez-vous et croyez à l'évangile." "The time is accomplished, and the kingdom of God is at hand: repent, and believe the gospel." "Die Zeit ist erfüllt, und das Reich Gottes ist nahe gekommen. Tut Buße und glaubet an das Evangelium." "Ο καιρός συμπληρώθηκε και η βασιλεία τού Θεού πλησίασε· μετανοείτε και πιστεύετε στο ευαγγέλιο."

******************************************** άνοιξη 2021 *************************************************

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Νίκος Πάνος και Έφη

Ο Νίκος Πάνος στάθηκε ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα στην πορεία της ζωής μου, αφού αυτόν χρησιμοποίησε ο Κύριος μου Ιησούς Χριστός για να με καλέσει άμεσα την Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 1995.
Ήταν μεσημέρι, 2 περίπου, στο γραφείο που είχα με τον αδελφό μου τον Πάνο Αϊβαλή στην Αριστείδου 1 στην πλατεία Κλαυθμώνος, και ενώ εργαζόμουν μπροστά σ' ένα κομπιούτερ, βλέπω ένα ζευγάρι (φωτό) να μπαίνει στο δίπλα χώρο και να ρωτά για μένα και ο αδελφός μου να τους κατευθύνει... Μπήκαν στο χώρο που ήμουν, κάθισε δίπλα μου ο αδ. Νίκος και στο διπλανό γραφείο η αδ. Έφη... Ο Νίκος μου ομολόγησε πως ο Ιησούς Χριστός τον θεράπευσε από ανίατη ασθένεια, τον ελευθέρωσε από 4 πακέτα τσιγάρα και άλλα πολλά πάθη που είχε στην ζωή του πριν ζητήσει τον Κύριο... Λίγο πριν τελειώσει η κουβέντα μας με ρώτησε αν έχω πάει στην Εκκλησία (στην αποστολική εκκλησία του Χριστού) και του απάντησα ότι θα πήγαινα την Τετάρτη που θα ερχόταν όπως είχα συμφωνήσει με τον πρώτο άνθρωπο που μου είχε μιλήσει λίγες μέρες πριν), αλλά ο Κύριος μου είχε άλλη πρόθεση και ο Νίκος μου είπε "έλα απόψε"... Και πράγματι, εκείνο το βράδυ οκτώ παρά πέντε, σηκώθηκα και βγήκα στο δρόμο και περπάτησα χωρίς να το καταλάβω καλά-καλά μέχρι την Σοφοκλέους 52 και Μενάνδρου και ανέβηκα στον πρώτο όροφο... μπήκα στην αίθουσα... είδα που κάθετε ο Νίκος και πήγα δίπλα του... στις εννιά είχαν αλλάξει όλα στην ζωή μου... Ευχαριστώ και θα Τον ευχαριστώ στην αιωνιότητα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου